Dag twee, verder Oostenrijk in - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Lucia en Henk Florissander - WaarBenJij.nu Dag twee, verder Oostenrijk in - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Lucia en Henk Florissander - WaarBenJij.nu

Dag twee, verder Oostenrijk in

Blijf op de hoogte en volg Lucia en Henk

05 Juli 2015 | Oostenrijk, Nauders

Dag twee, Oostenrijk verder in.....

Zondag 5 juli, na een super goede nacht en een uitgebreid ontbijt vertrokken we rond 9.00 uur. De temperatuur was al rond de 28 graden, maar in de auto valt dit mee...gelukkig airco.
Henk had weer een prachtige slingerende mooie route uitgezet. En al slingerend door het mooie Voral gebergte via de losserpas (1139) hochtannbergpass (1676) her en der even gestopt om te genieten van de vele mooie gebergtes met veel mooie beelden. Met de sneeuw op de kale toppen. Vele watervallen, langs de snelstromende rivieren slingert door naar Lech waar we even op stand koffie gedronken hebben en rondgewandeld. Erg druk maar prachtig wintersport gebied, maar waar ook de zomer voldoende te doen is. In Lech was de temperatuur rond de 22 graden, in het dal was het 38 graden en op de berg waar je met de lift heen kon 10 graden. Apart he wat een temperatuur verschil. Dus onze rondwandeling was goed te doen.
Al slingerend reden we Tirol binnen. Over de Arlbergerpass (1793) via Ladis (met zijn bekende wintersport gebied Fiss en Serfaus)dit jaar niet bezocht. Waren we rond 15.00 uur in Nauders in Tirol.
Hotel bergblik (www.hotel-bergblick.at) prachtig luxe kamer en hotel waar we drie nachten gaan verblijven. Hier veel Nederlanders en vanavond Tiroler avond dus we gaan het beleven..hi hi...zei al tegen Henk morgen zijn de winkels weer open we moeten toch echt in de Tiroler kledij...al is het maar voor de foto. Ze lopen hier allemaal verkleed..of komt het omdat het zondag is?
Zagen op de tour dat het regende in Zeeland. Jammer maar de temperatuur is gelukkig wel goed.